Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Česko má dalšího výrobce aut. Co čekat od lehoučkého sporťáku Sigma TN?

Česko má dalšího výrobce aut. Co čekat od lehoučkého sporťáku Sigma TN?

První dílo plzeňského výrobce je lehoučký sporťák s motorem uprostřed. Auto poháněné přeplňovaným čtyřválcem nabízí výkon až 199 kW.

 

Portfolio českých automobilových značek se rozšiřuje o dalšího výrobce. Škodu, Tatru, Avii, SOR, Gordon nebo Kaipan doplňuje firma Sigma Motor. V Plzni sídlící společnost míří do stejné kategorie jako Gordon a Kaipan, její první dílo Sigma TN je lehoučký sporťák s otevřenou karoserií.

Sigma TN je konstruován jako tzv. open wheeler s odhalenými koly bez blatníků. Dvoumístný automobil je prezentován jako nekompromisní sporťák pro zákazníky, kteří chtějí opravdu řídit. Tomu odpovídá i spartánský interiér jen s tím nejnutnějším – výškově a podélně nastavitelným, odnímatelným volantem, elektronickými přístroji, kompozitovými sedadly se čtyřbodovými bezpečnostními pásy nebo podélně stavitelnými pedály. Není to přitom závodní speciál pro okruhy, ale silniční vůz, který je u nás homologován pro veřejné cesty. Sigma Motor zdůrazňuje, že vůz splňuje i emisní limity.

V útrobách pracuje uprostřed uložený přeplňovaný čtyřválec, který lze naladit na 113 až 199 kW, respektive na 240 až 330 N.m. Motor o objemu 1598 cm3 s hliníkovým blokem je spárován se šestistupňovou manuální převodovkou a pohání zadní kola. Zábava za volantem by tak měla být zajištěna, stejně jako dostatečná rychlost. Údaje o zrychlení nebo maximální rychlosti nicméně výrobce v tuto chvíli neuvádí.

Více si přečtěte na webu Auto.cz.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek