Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Pět spolehlivých tipů na ojetý kombík do 150 000 korun: Čím větší, tím starší?

Pět spolehlivých tipů na ojetý kombík do 150 000 korun: Čím větší, tím starší?

Nabídka kombíků je dostatečně široká, a to napříč většinou kategorií. Jenže který model zvolit, aby to splnilo účel, a současně jste nemuseli prodat střechu nad hlavou?

Kombíky jsou z pohledu koupě auta českým chalupářem mimořádně zajímavou kategorií vozidel. I z malého auta segmentu B určeného primárně pro jízdu do města na nákupy mohou vytvořit auto klidně pro čtyřčlennou rodinu. Zatímco třeba do zavazadelníku hatchbacku Peugeotu 207 dáte složený kočárek jen velmi obtížně, a když už, zpravidla už se nic moc dalšího nevejde, do kombi verze dvěstěsedmičky pojmenované SW jej naložíte zcela bez problémů a ještě k tomu leccos převezete.

Výhodou kombi je nejen delší zadní převis a z něj pramenící větší objem zavazadelníku, ale také tvar střechy vozidla v jeho zadní části. Ten je většinou blízký kolmému, což je přesným opakem ladně se svažujících zádí hatchbacků či liftbacků. Z hlediska estetiky varianty kombi příliš nadšení nevyvolávají, ale o to typickému uživateli nejde. Důležité je, že nabízejí o poznání více praktičnosti, a to ne za cenu zhoršení jízdních vlastností nebo - a to je u ojetin nejdůležitější, spolehlivosti a odolnosti. Mechanika totiž bývá až na výjimky shodná s výchozím hatchbackem, sedanem či liftbackem.

Níže najdete výčet pěti aut s karoserií kombi různých tříd i výrobců, jejichž společným znakem je kromě druhu karoserie také cenový strop 150.000 korun. Právě do něj byste se měli při jejich nákupu bez problému vejít. Proto jsme v našem výčtu zvolili taková auta, která lze do dané cenové relace zcela běžně sehnat. Proto tady nenajdete třeba Mazdu 6 druhé generace, která na této částce zpravidla startuje. A to samé můžeme říci i o Seatu Ibiza ST.

Celý článek si můžete přečíst na webu Auto.cz.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek