Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Poprvé za volantem Škody Karoq. Víme, v čem je lepší než Ateca. Bude to stačit?

Poprvé za volantem Škody Karoq. Víme, v čem je lepší než Ateca. Bude to stačit?

První kilometry za volantem Škody Karoq jsme absolvovali na Sicílii. Tamní silnice jsou horší než ty naše, auto dostalo kolikrát pořádně zabrat! Dokázal se s tím podvozek vyrovnat?

O Škodě Karoq hovoříme jako o nástupci modelu Yeti, s ohledem na použitou techniku (platforma, motory, převodovky, infotainment) je prý ale lepší vůz brát jako menšího bráchu kodiaqu, na což nelze říci ani popel.

Ale víte co? Ono je to nakonec úplně jedno, protože nás stejně nejvíce zajímá, jak karoq jezdí. První dojmy jsme již před časem nabrali v Estonsku, kde kolega Jirka Baborský ze Světa motorů proháněl maskované předsériové exempláře. V rámci prezentace na Sicílii už ale vůz neměl co skrývat.

1080p 720p 360p
Škoda Karoq: Jízdní dojmy

Jak jsem předeslal ve včerejším článku, jehož prostřednictvím jste mi mohli pokládat vaše vlastní dotazy týkající se Škody Karoq, sáhnul jsem po motorech 1.0 TSI a 1.5 TSI. Důvody to má hned dva – ten menší je naprostým základem, autem za cenu od 529.900 korun, a ten silnější zase ve voze Škoda vyzkoušíme vůbec poprvé.

Celý článek si můžete přečíst na webu Auto.cz.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek