Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Bradley Wiggins: Cyklistické eso ve službách značky Škoda

Bradley Wiggins: Cyklistické eso ve službách značky Škoda

Mnohonásobný olympijský vítěz Bradley Wiggins a první Brit, který vyhrál Tour de France, se objeví v  masivní kampani značky Škoda jako její nová tvář. Podle informací týdeníku Euro bude spuštěna v únoru.

Bradley Wiggins získal na olympijských hrách mezi lety 2004 a 2016 osm medailí, z toho pět zlatých. Dráhový a silniční cyklista ukončil svoji kariéru na sklonku roku 2016 a nyní chce zúročit úspěšnou kariéru na marketingovém poli. Zde ho zastupuje agentura M&C SaatchiMerlin.

Podle týdeníku Euro je součástí tříleté smlouvy dohoda, že Škoda poskytne Wigginsovu cyklistickému týmu vozy značky Superb. Právě ty (konkrétně Superb Estate 2.0) se objeví v rozsáhlé kampani, která se objeví v televizi, printu, na internetu a rovněž v britských kinech.

„Po odchodu z aktivního sportu je pro mě velmi důležité rozvíjet svůj vlastní brand,“ řekl Wiggins serveru Road Cycling UK.

Tím však cyklistické novinky na českém marketingovém trhu nekončí. Minulý týden oznámila profesionální cyklistická stáj vedená René Andrlem spojení se značkou TopForex. Jedná se o investiční skupinu, o které dosud na marketingovém trhu nebylo příliš slyšet, ale o to rychleji se rozrostla do mezinárodní skupiny s působností v osmnácti zemích světa.

TopForex s centrálou na Kypru poskytuje klientům v Česku a dalších středoevropských zemích online platformy pro obchodování s cizími měnami a dalšími investičními nástroji, Na dynamickém trhu chce i prostřednictvím stáje TopForex Lappiere oslovit aktivní solventní cílové skupiny.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek