Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Češi na internetu nakupují stále víc potravin a módy. Pozadu nejsou ani senioři

Češi na internetu nakupují stále víc potravin a módy. Pozadu nejsou ani senioři

Navzdory obtížné logistice jsou potraviny nejrychleji rostoucí položkou internetových obchodů. Za loňský rok on-line supermarkety s nimi vyrostly o 63 procent. To je téměř dvakrát rychlejší tempo růstu než u módy. Ta je mezi nejrychleji rostoucím zbožím druhá. Vyplývá to z nových dat cenového srovnávače Heureka.cz, Asociace pro elektronickou komerci a veřejných dat z internetového obchodování.

„Minulý rok nemáme ještě účetně uzavřený, ale předpokládáme, že se obrat bude pohybovat okolo jedné miliardy korun, jak jsme plánovali,“ uvedl šéf obchodu Rohlik.cz Tomáš Čupr. „To znamená, že Rohlik. cz vyrostl meziročně více než trojnásobně,“ dodal. Letošní rok bude pro prodejce potravin patrně stejně silný. Mimo jiné chystá expanzi po celé republice.

Prodej módy za minulý rok vyrostl meziročně o třetinu. „Cílem tohoto roku bude udržet stejné tempo růstu o vyšší desítky procent, investice se zaměří zejména na posílení logistiky, IT a budování výdejen,“ sdělila mluvčí e-shopu s módou Zoot.cz Andrea Burgerová. Kamenné výdejny jsou jedním z fenoménů Česka. Loni jich bylo už devět tisíc. To je podle Heureky o tisícovku více než v roce 2015.

Celý článek si přečtete na webu E15.cz

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek