Češi na internetu nakupují stále víc potravin a módy. Pozadu nejsou ani senioři

Info.cz

Navzdory obtížné logistice jsou potraviny nejrychleji rostoucí položkou internetových obchodů. Za loňský rok on-line supermarkety s nimi vyrostly o 63 procent. To je téměř dvakrát rychlejší tempo růstu než u módy. Ta je mezi nejrychleji rostoucím zbožím druhá. Vyplývá to z nových dat cenového srovnávače Heureka.cz, Asociace pro elektronickou komerci a veřejných dat z internetového obchodování.

„Minulý rok nemáme ještě účetně uzavřený, ale předpokládáme, že se obrat bude pohybovat okolo jedné miliardy korun, jak jsme plánovali,“ uvedl šéf obchodu Rohlik.cz Tomáš Čupr. „To znamená, že Rohlik. cz vyrostl meziročně více než trojnásobně,“ dodal. Letošní rok bude pro prodejce potravin patrně stejně silný. Mimo jiné chystá expanzi po celé republice.

sinfin.digital