Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Internetoví prodejci se před Štědrým dnem potýkali s problémy

Internetoví prodejci se před Štědrým dnem potýkali s problémy

Zpoždění hlásí na sociálních sítích zákazníci online supermarketu Košík.cz. Firma za to slibuje kompenzace. Problémy má i její konkurence z Rohlík.cz.

Na sociálních sítích Facebook a Twitter zprávy od internetového prodejce, ve kterých se omlouvá za více než tříhodinové zpoždění. 

„Dnešní den se nám opravdu nepovedl,“ uvedl Košík v komunikaci se zákazníky na Twitteru. Někteří zákazníci hlásí zpoždění delší, určité oblasti musel internetový obchod ze své rozvážky vyřadit.

Nepříjemnosti se nevyhnuly ani dalšímu online supermarketu Rohlík.cz, který řešil problémy s přetíženou objednávkovou stránkou.

Další články si přečtěte na webu E15.cz.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek