Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Kondomy, grilovačka nebo chata k rekreaci. Firmy lákají na někdy až bizarní zaměstnanecké benefity

Kondomy, grilovačka nebo chata k rekreaci. Firmy lákají na někdy až bizarní zaměstnanecké benefity

Do rekordního stavu se dostal trh práce, na němž na jedno volné pracovní místo připadá 1,61 lidí. Hlad po zaměstnancích dohánějí firmy až k bizarním benefitům. 

 
 

Trendu lákání zaměstnanců na nejrůznější výhody si všímají personální agentury, podle kterých to může firmám pomoci v náborech. „Benefity mohou firmám pomoci uspět při pomyslném boji o zaměstnance. Atraktivní nabídka benefitů může být pro uchazeče výrazným rozhodovacím kritériem, pokud přijde na dvě podobné pracovní nabídky,“ uvedla Markéta Kouklíková z agentury ManpowerGroup.

Podle personálně poradenské společnosti Hays dokonce některé firmy neváhají dát na benefity pro své zaměstnance víc peněz než dřív. „Společnosti obměňují benefity tak, aby byly pro zaměstnance atraktivní. Také přidávají nové nebo zvětšují rozpočet určený na firemní výhody,“ shrnula Kristýna Králová. Zvyšování výdajů na náborové akce potvrdil například internetový obchod Alza.cz.

E-shop láká na reklamách v pražském metru na „haldu peněz“, „kotel benefitů“ a přejídání na společné grilovačce čtyřikrát do roka. „Tento styl prezentace Alzy jako zaměstnavatele mnohem lépe vyjadřuje naši specifickou, extrémně neformální a svobodnou firemní kulturu,“ pochvaluje si HR ředitel Marek Premus s tím, že roční testování takového náboru se ukázalo jako úspěšné.

Více si přečtěte na webu E15.cz.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek