Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Lidl oficiálně spustil e-shop pro veřejnost. Akční zboží na něm najdete dřív než v obchodě

Lidl oficiálně spustil e-shop pro veřejnost. Akční zboží na něm najdete dřív než v obchodě

Diskontní řetězec Lidl spustil po týdnu testování internetový obchod se spotřebním zbožím. Na adrese www.lidl-shop.cz nabídne dvakrát týdně produkty, které se o týden později objeví v kamenných prodejnách. Uvedl to dnes v tiskové zprávě. Potraviny e-shop nenabízí.

Vedle pravidelné akční nabídky e-shop nabídne i stálý sortiment. Budou tu i výrobky a značky, které zákazníci v kamenných prodejnách nenajdou.

Objednané zboží bude doručeno do tří dnů od objednání, platba je možná platební kartou při objednání nebo dobírkou. Cena dopravy začíná na 59 Kč, při objednávkách nad 1000 Kč je zdarma. Doručuje společnost PPL buď na zvolenou adresu, nebo do podacího a výdejního místa.

„Jsem rád, že ČR má výsadní postavení a náš e-shop je vůbec první ve střední a východní Evropě (v rámci Lidlu)," uvedl generální ředitel Lidl ČR Pavel Stratil.

Společně s e-shopem začal plný provoz v největším logistickém centru pro elektronický obchod v rámci Lidlu, které je v Plzni. Většinu sortimentu, 90 procent, tvoří oblečení, obuv, sportovní potřeby, vybavení pro domácnost, zahradu a dílnu. Provoz centrum zahájilo loni v listopadu a dosud zásobovalo e-shopy v Německu, Belgii a Nizozemsku. Na 44.000 metrech čtverečních skladovací plochy je tu více než 19.000 druhů zboží, pracuje tu 1100 zaměstnanců.

Češi při nákupech v e-shopech utratili během prvního pololetí letošního roku 46,4 miliardy korun, meziročně o 13 procent víc. Vyplývá to z údajů portálu Heureka.cz. Ve druhé půlce roku by růst měl zrychlit. Podle odhadu Asociace pro elektronickou komerci letos tržby internetových obchodů dosáhnou zhruba 115 miliard korun. Podíl e-commerce na celkovém maloobchodu stoupne na téměř 11 procent.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek