Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Lidl se zaměří i na movitější zákazníky, nabídne oblečení od supermodelky Heidi Klum

Lidl se zaměří i na movitější zákazníky, nabídne oblečení od supermodelky Heidi Klum

Obchodní řetězec Lidl, který jde v Česku od úspěchu k úspěchu a strhnul na sebe pozornost i zásadním zvýšením platů pokladních, přichází s novou kampaní. Ta by měla do obchodů přilákat i movitější zákazníky. Její novou módní řadu totiž navrhovala supermodelka a módní ikona Heidi Klum. Ta se rovněž stane i tváří obchodního řetězce.

„Doufám, že se bude má kolekce lidem líbit. Její příprava mě opravdu bavila. Lidl klade stejně jako já velký důraz na výrobky, které jsou kvalitní a za skvělou cenu. Móda by totiž měla být nejen zábavná, ale každý by měl mít i možnost si ji dovolit,“ komentovala Heidi Klum oznámení své spolupráce s Lidlem.

Kampaň a uvedení nové řady oblečení odstartuje dlouhodobý projekt „Lidl Fashion Week“, v jehož rámci bude společnost představovat nové oblečení. Bude se konat několikrát do roka a řetězec během něj bude nabízet exkluzivní módní kolekci.

 

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek