Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Slevomat mění strategii. Místo slev se zaměří na prodej dražšího zboží

Slevomat mění strategii. Místo slev se zaměří na prodej dražšího zboží

Největší tuzemský slevový portál Slevomat chce opustit slevový trh a zaměřit se na prodej luxusnějšího zboží. Loni server například prodal 30 domů a několik aut. Stále více se Slevomat zaměřuje na prodej zájezdů a dovolených - loni prodal 220.000 pobytů. V rozhovoru s ČTK to uvedla ředitelka Marie Chytilová.

Největší tuzemský slevový portál Slevomat chce opustit slevový trh a zaměřit se na prodej luxusnějšího zboží. Loni server například prodal 30 domů a několik aut. Stále více se Slevomat zaměřuje na prodej zájezdů a dovolených - loni prodal 220.000 pobytů. V rozhovoru s ČTK to uvedla ředitelka Marie Chytilová.

Výprodejové zboží má v nabídce nahradit postupně dražší segment. "Kdysi obvyklé výprodeje tak střídají exkluzivní nabídky šité na míru, často i zcela beze slevy. To je trend, kterým se chceme do budoucna ubírat, a slevový trh, který jsme vytvořili, zcela opustit," řekla Chytilová.

Dlouhodobě podle ní roste průměrná útrata zákazníků na portálu, nyní dosahuje 709 korun. Oproti dřívějšku nabízí Slevomat i nabídky v hodnotě desítek tisíc korun, v několika případech i za milióny. V nabídce tak lze najít hodinky české značky Prim, luxusní vůz Cadillac Supercharged, nabídky cestování do Dubaje, Brazílie či New Yorku, elektroniku Pioneer nebo značkovou kosmetiku a oblečení.

"Chceme se stát dobrými partnery pro velké značky, ať už v módě, zboží nebo službách. Určitě chceme na svých stránkách stále častěji nabídku známých či vyhlášených hotelů a restaurací," dodala ředitelka.

Loni Slevomat nabídl sortiment, který slevové servery dosud v ČR nenabízely. "Ať už šlo o prodeje nových aut či celých domů. Limitovaná nabídka v omezeném časovém období přitáhla desetitisíce zájemců a konkrétně pak jednotky prodaných automobilů a celkově 30 domů," uvedla Chytilová.

Nejrychleji rostl prodej zájezdů a dovolených. Průměrná cena za pokoj pro dva v nabídce loni dosáhla 1572 korun, což bylo meziročně o deset procent více. Vůbec nejrychleji rostoucí segment cestování byly pobyty v cenové relaci od 4500 Kč.

Denní návštěvnost Slevomatu se pohybuje mezi 200 až 300 tisíci návštěvníků. Tržby Slevomatu v roce 2015 dosáhly 362 milionů korun a zisk 35 milionů korun, vyplývá z výroční zprávy.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek