Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Slevomat přechází do zahraničních rukou, koupila ho britská skupina

Slevomat přechází do zahraničních rukou, koupila ho britská skupina

Jeden z prvních slevových portálů v Česku přechází do zahraničních rukou. Investiční skupiny Miton, Enern a In-Bridge prodaly server Slevomat.cz britské skupině Secret Escapes. Součástí transakce je i slovenský Zlavomat.sk a agregátor slev Skrz.cz. Ve všech zmíněných firmách získá nový vlastník stoprocentní podíl. Informoval o tom na svém webu měsíčník Forbes. Cenu účastníci transakce neuvedli.

Secret Escapes je jeden z předních světových prodejců luxusních dovolených na internetu, který svým 42 milionům členů nabízí slevy v pečlivě vybraných luxusních hotelech. Skupina byla založena v roce 2011 ve Velké Británii a od té doby se rozšířila na 21 trhů v Evropě, Severní Americe a Asii. Secret Escapes podpořila řada významných investorů, včetně Google Ventures, Index Ventures a mnoha dalších.

„Slevomat je díky týmu Marie Chytilové skvěle vedená a finančně zdravá firma se silným tržním postavením, takže o něj byl dlouhodobě velký zájem. Stejně tak nový vlastník ocenil i výborné vedení Zľavomatu a Skrz a počítá s ním i v budoucnu. Máme radost, že se nám podařilo jako partnera získat právě globálního hráče Secret Escapes, což je myslím i pro týmy ve všech firmách velká příležitost,“ uvedl zakládající partner Mitonu Tomáš Matějček.

Slevomat.cz založil v roce 2010 Tomáš Čupr. Do společnosti poté majetkově vstoupila investiční skupina Miton, v roce 2011 pak skupina Enern a In-Bridge. Mitonu ve Slevomatu do prodeje patřil většinový podíl 55,5 procent, Enern společně se zakladatelem Tomášem Čuprem drželi 36 procent a In-Bridge 8,5 procenta.

„Je to fantastický úspěch pro všechny akcionáře a management firmy. Málokdy se stane, že se sejde tolik kvalitních lidí nad jednou firmou a vybudují tak skvělý příběh. Myslím, že ze všech stran všechno krásně zapadlo do sebe,“ dodal Čupr.

Denní návštěvnost portálu se pohybuje mezi 200 000 až 300 000 uživatelů a loni Slevomat.cz zprostředkoval zážitky a služby za téměř dvě miliardy Kč.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek