Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Zacíleno na mladé. Air France založila novou speciální aerolinku

Zacíleno na mladé. Air France založila novou speciální aerolinku
S netradičním konceptem přišel francouzský vlajkový dopravce Air France, který oznámil spuštění nové letecké společnosti s názvem Joon. Ta bude primárně cílit na mladší ročníky. Konkrétně firma mluví o pasažérech narozených po roce 1980. Plán na založení nové divize jedné z největších evropských leteckých společností byl představen už v červenci. Konkrétnější obrysy ovšem zamýšlený koncept získal až nyní.  

Letecká společnost, která se prezentuje jako nízkonákladová, nabídne na palubách svých letadel třeba brýle pro virtuální realitu nebo bar. Preferencím mladších generací bude přizpůsobena i nabídka jídla a nápojů, které budou z velké části připravovány z organických surovin.

Mimo to slibuje nová francouzská aerolinka také další služby jako „osobního asistenta“ nebo vlastní zábavní portál. Spíše se ovšem jedná o nadnesený marketingový název pro klasické letušky a možnost pustit si během letu film nebo seriál podle svého výběru. Displeje v sedadlech ale Joon nenabídne. Místo toho se bude obsah streamovat na obrazovky notebooků a smartphonů pasažérů, případně na speciální brýle pro virtuální realitu, které budou na palubách k dispozici.

Air France už také oznámila, kam bude se svou novou značkou létat. Jako první spustí linky po Evropě. Ze své základy na pařížském letišti Charlese de Gaulla bude létat zejména do destinací Jižní Evropy ve Španělsku nebo Portugalsku. V plánu je také linka do Berlína. V květnu příštího roku pak přibydou také dálkové linky na Seychelly nebo do Brazílie. Cena jednosměrných letenek po Evropě bude startovat na 39 eurech (1000 korun), dálkové lety budou stát od 249 eur (6400 korun). Flotilu by mělo tvořit 6 Airbusů a320 pro krátké lety a několik Airbusů a340 a a350 pro dálkové lety mimo Evropu.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek