Česká pošta zahájila první vlnu rozsáhlých kontrol toho, jak její zaměstnanci na pobočkách odvádějí svou práci. A jak komunikují se zákazníky. Za 10 milionů korun si najala výzkumnou firmu, která bude sledovat například to, jestli jsou pracovníci za přepážkami dobře upraveni, nepoužívají mobily a nepijí. Hlídat se bude také čistota pobočky i to, jestli je dostatečně vyvětraný vzduch. Kontroly nyní probíhají na stovkách poboček.
Pracovníci na poštovních pobočkách by měli být v následujících týdnech a měsících na pozoru. Česká pošta totiž naplno spustila rozsáhlý kvalitativní průzkum, v rámci něhož bude zkoumat kvalitu odváděné práce. Na takzvaný „mystery shopping“ si ve výběrovém řízení najala společnost NMS Market Research a zaplatí za to až 10 milionů korun. Vyplývá to ze smlouvy, která byla uzavřena na jaře tohoto roku.