Česká televize a MF Dnes na ostří nože. „Článek v novinách je lživý,“ odráží kritiku ředitel Dvořák

ČTK

lup

Česká televize se důrazně ohradila proti článku v Mladé frontě Dnes o tom, že si údajně najala tři PR agentury na vylepšení své pověsti za 12 milionů korun. Generální ředitel ČT Petr Dvořák označil text za lživý a plný účelového propojování jevů. Uvedl to na zasedání Rady ČT.

Článek v MfD uvádí, že Česká televize uzavřela politicky ožehavou smlouvu s PR agenturami AMI Communications, Bison&Rose a Stance, aby příští čtyři roky vylepšovaly její obraz u veřejnosti. Bison&Rose přitom spoluvlastní Miloš Růžička, který radí ministru vnitra Milanu Chovancovi (ČSSD). MfD donedávna vlastnil ministr financí Andrej Babiš (ANO) prostřednictvím své firmy Agrofert, kterou převedl do svěřenských fondů.

Jistá výhra Babiše? Tvrdit to devět měsíců před volbami je jako věštit, říká sociolog Daniel Prokop

sinfin.digital