Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

ČSSD se vrací k logu, které před volbami s kritikou zahodila. Na novou verzi už nemá smlouvu

ČSSD se vrací k logu, které před volbami s kritikou zahodila. Na novou verzi už nemá smlouvu

Graficky aktualizované logo, s nímž šla sociální demokracie před měsícem do voleb, znovu vystřídá někdejší „hlávka zelí“. ČSSD tvrdí, že s novou verzí od začátku počítala jako s dočasnou, přestože na změnu před volbami kladla mimořádný důraz. Na návrat k původní verzi upozornil server aktuálně.cz.

Volební lídr Lubomír Zaorálek staré logo kritizoval ještě letos v červnu a tvrdil, že je z estetického hlediska nevyhovující a zastaralé, stejně jako další vizuální marketingové prvky strany.

Spíš než růži – tradiční symbol sociálně demokratické strany – podle něj staré logo připomínalo hlávku zelí. Novou grafickou verzi, v níž vyplňují okvětní lístky růže celou plochu čtverce, vymyslel před volbami člen volebního štábu a marketingový specialista Martin Charvát.

„Logo, které jsme používali, bylo jen na období voleb. Smlouva na jeho používání nám skončila,“ uvedl pro Aktualne.cz tiskový mluvčí ČSSD Mikuláš Klang. Po volebním debaklu se tak strana, která chtěla deklarovaně cílit i na mladší voliče, vrací zpátky k osvědčeným symbolům.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek