Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Oblíbení Ryanair a EasyJet nabízejí cestujícím nejhorší služby, ukázal průzkum

Oblíbení Ryanair a EasyJet nabízejí cestujícím nejhorší služby, ukázal průzkum

Léto se blíží a čas dovolených je za dveřmi. Společnost AirHelp, která nabízí cestujícím právní servis v případě komplikací s leteckými společnostmi, se proto rozhodla sestavit žebříček všech světových aerolinek podle úrovně kvality služeb. Výsledek si za rámeček nedá například irský nízkonákladový dopravce Ryanair, který z 87 aerolinek skončil až 83. Podobně je na tom také jeho britský konkurent EasyJet, který obsadil 73. Kolikáté skončily české aerolinky?

AirHelp hodnotil celkem tři kritéria: zda aerolinky dodržují časy příletu, kvalitu nabízených služeb a vyřízení reklamací. Při sestavování žebříčku ale dal i na hodnocení zákazníků a zohlednil to, jak se lidé o leteckých společnostech vyjadřují na sociálních sítích.

Zatímco známé britské a irské nízkonákladové aerolinky skončily až na samém konci mezinárodního srovnání, ČSA si špatně nevedly. Se 40. místem se umístily těsně nad průměrem. O devět míst české aerolinky předběhl maďarský nízkonákladový dopravce WizzAir, který spojuje střední a východní Evropu s londýnským letištěm v Lutonu. Ve srovnání však naprosto propadly jiné východoevropské aerolinky – Bulgaria Air, které skončily poslední.

Své místo na trhu si žebříčkem potvrdil hlavní dopravce Velké Británie – British Airways, které obsadily sedmé místo. Nutno dodat, že průzkum proběhl mezi 22. prosincem 2016 a letošním 20. březnem, tedy ještě před dvoudenním výpadkem počítačových systémů z konce května, který způsobil rušení a zpoždění letů po celém světě a tím si aerolinky náklonost zákazníků rozhodně nezískaly. Do top desítky se naopak nedostala německá Lufthansa, která skončila 27. O dvě příčky horší byl americký dopravce United Airlines.

Na samé špici se umístily aerolinky Singapore Airlines, druhé Etihad Airways ze Spojených arabských emirátů a žebříček udělal radost také třetímu katarskému dopravci Qatar Airways, který se však nyní potýká s problémy způsobenými diplomatickou krizí se zeměmi Perského zálivu

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek