Reklamou proteklo loni 80 miliard korun. V televizi posílila o pětinu

ČTK

Polovina peněz v tuzemském reklamním byznysu prošla v loňském roce televizí. Největším zadavatelem byla společnost Procter & Gamble, která proinvestovala takřka půldruhé miliardy korun.

Výdaje do reklamy v loňském roce vzrostly o 13 procent na 80 miliard korun v ceníkových cenách. Největší podíl měla inzerce v televizích, která meziročně posílila o 19 procent na 42,38 miliardy korun, jak informovala společnost Nielsen Admosphere.

Největším zadavatelem reklamy byla společnost Procter & Gamble s proinvestovanými 1,36 miliardy korun, což je o 43 procent více než v roce 2015. Druhá Alza zvýšila reklamní útratu o třetinu na 1,22 miliardy a třetí Lidl investoval 1,05 miliardy, tedy o pět procent více.

Pobouření Australané: Muslimské dívky na billboardy nepatří

sinfin.digital