„Ochrana spotřebitelů? Facebook a Twitter musejí přidat,“ zlobí se Jourová

ČTK

pav

Facebook a Twitter,  americké internetové společnosti, musejí podle eurokomisařky pro spravedlnost a spotřebitele Věry Jourové urychlit snahu sladit své uživatelské podmínky s evropskou právní úpravou o ochraně spotřebitelů. Na výhrady EU ohledně jejich zodpovědnosti za správu obsahu,  jakým informují uživatele o mazání obsahu či rušení kontraktů, zareagovaly podle Jourové pouze částečně. 

Provozovatelé služeb Facebook, Twitter a Google+ dnes představili změny svých pravidel, které měly odpovědět na požadavek Bruselu v návaznosti na četné stížnosti obětí podvodů na sociálních sítích. Podle Evropské komise (EK) však opatření Facebooku a Twitteru "řeší pouze částečně důležité otázky". Nedostatky prý neodstranil zejména Twitter, naopak sociální síť Google+ navrhla změny, které se zdají být v souladu s unijními požadavky.

Google začal blokovat agresivní reklamu. Podívejte se, jak se vám změnil web

sinfin.digital