Německý bulvár zjednodušuje princip předplatného skrze Facebook. Dřív to byla noční můra, říká šéf Bildu

Německý bulvární deník Bild výrazně zjednodušil princip, pomocí něhož získává skrze facebookové instantní články nové předplatitele. Šéf bulváru Stefan Betzold uvedl, že kampaň předtím téměř vůbec nefungovala a než přívětivému uživatelskému rozhraní se spíše podobala noční můře.

Německá bulvární jednička nyní snížila počet kroků, kterými musí uživatel při snaze o získání předplatného prémiového obsahu projít z devíti na pouhé tři. Doufá, že pro nové čtenáře bude zjednodušení výrazně uživatelsky příznivější, nebudou masivně opouštět proces registrace a počet předplatitelů prémiového obsahu poroste, uvedl server Digiday.

„Pro spolupráci se třetími stranami máme několik zásad. Především: partnerské platformy, se kterými spolupracujeme, musejí podporovat náš placený obsah. Rovněž je třeba, aby monitorovaly vývoj nových předplatitelů,“ říká Stefan Betzold, výkonný ředitel Bildu.

Jenže spojení Bildu a instantních článků bylo od začátku problematické; podíl obsahu, který Bild dedikoval skrze tuto platformu tak varioval od dvaceti do sta procent. Část obsahu tak deník publikoval skrze tradiční externí facebookové odkazy a zbytek formou facebookových instantních článků – tedy specificky upravenou formou obsahu, kterou tato sociální síť předkládá uživatelům na mobilních telefonech. Podstatou instantních článků je, že tento obsah je zobrazován přímo na facebooku a nikoliv na webových stránkách vydavatele. 

sinfin.digital