Německý bulvární deník Bild výrazně zjednodušil princip, pomocí něhož získává skrze facebookové instantní články nové předplatitele. Šéf bulváru Stefan Betzold uvedl, že kampaň předtím téměř vůbec nefungovala a než přívětivému uživatelskému rozhraní se spíše podobala noční můře.
Německá bulvární jednička nyní snížila počet kroků, kterými musí uživatel při snaze o získání předplatného prémiového obsahu projít z devíti na pouhé tři. Doufá, že pro nové čtenáře bude zjednodušení výrazně uživatelsky příznivější, nebudou masivně opouštět proces registrace a počet předplatitelů prémiového obsahu poroste, uvedl server Digiday.
„Pro spolupráci se třetími stranami máme několik zásad. Především: partnerské platformy, se kterými spolupracujeme, musejí podporovat náš placený obsah. Rovněž je třeba, aby monitorovaly vývoj nových předplatitelů,“ říká Stefan Betzold, výkonný ředitel Bildu.
Jenže spojení Bildu a instantních článků bylo od začátku problematické; podíl obsahu, který Bild dedikoval skrze tuto platformu tak varioval od dvaceti do sta procent. Část obsahu tak deník publikoval skrze tradiční externí facebookové odkazy a zbytek formou facebookových instantních článků – tedy specificky upravenou formou obsahu, kterou tato sociální síť předkládá uživatelům na mobilních telefonech. Podstatou instantních článků je, že tento obsah je zobrazován přímo na facebooku a nikoliv na webových stránkách vydavatele.