Další měsíčník hledá azyl v digitálu. Britský Glamour prodlužuje periodicitu a jde na síť

vkr

Britský lifestylový a beauty magazín Glamour dává vale své měsíční periodicitě a tvrdí, že od nynějška chce cílit zejména na své digitální čtenáře. Pro ty, kteří zůstanou věrni jeho papírové verzi pak bude k dispozici už jen dvakrát ročně, nicméně nyní v prestižním sběratelském vydání. „Chceme jít naproti našim čtenářům, kteří se pohybují zejména na síti,“ dodalo vydavatelství. 

„Naší hlavní čtenářskou skupinou jsou primárně ženy mezi 20 a 54 lety, které se stále více pohybují v digitálním prostoru. Nynější čtenáři mají zkrátka jiné návyky, než ti, kteří si časopis kupovali jako první číslo jeho britské mutace v roce 2001,“ tvrdí vydavatelství Conde Nast Britain, které britskou verzi časopisu vydává. 

Trump je oficiálně králem twitteru. Jeho účet je mezi svetovými lídry nejsledovanější, porazil i papeže

sinfin.digital