Bojujme proti násilí soucitem, hlásá nová reklama telekomunikační společnosti, ve které se objevuje terorista s bombou na těle společně s obětmi. Kontroverzní video kuvajtského operátora budí rozpaky. Podle kritiků zjednodušuje charakter sebevražedných atentátníků a pro účely reklamy zneužívá zobrazování zkrvavených obětí. Jiní naopak spot obdivují a hlásají, že podobných videí by bylo potřeba více.
Reklama měla premiéru před několika dny. V arabských zemích odstartoval Ramadán, což je dle listu The Guardian doba, kdy místní mnohem více sledují televizi a stanice často nasazují do vysílání i nové filmy a seriály. Podobně jako v Americe Super Bowl je Ramadán zřejmě také ideální dobou na to vysílat nové reklamy. S tou svojí přišel i kuvajtský operátor Zain. A ihned vyvolal diskusi o tom, nakolik může reklama nést hlubší poselství nebo případně profitovat z obětí atentátníků.
Tříminutová reklama začíná pohledem do doupěte teroristy, který sestavuje bombu. Tu si následně připevní na tělo a vyráží do akce. Cestou městem ale potkává oběti jiných teroristických útoků, které ho přemlouvají, aby se vzdal násilí.