Dáváte restauracím špatné hodnocení? Tak si dejte pozor, aby vám nehrozily soudní žalobou. Sarah Gardnerová večeřela v High Rock v anglickém Kentu. Obsluha na ní byla nepříjemná, když si rezervovala místo a jídlo ohodnotila jako průměrné. Podnik na základě této zkušenosti ohodnotila pouze jednou hvězdičkou na stránkách TripAdvosiru. Krátce poté ale obdržela dopis od právníka restaurace, který ji chce hnát k soudu, protože prý v restauraci ani nebyla.
Čtyřiačtyřicetiletá zdravotní sestra trvá na tom, že restauraci navštívila. Jídlo ohodnotila 22. března, manažer restaurace ale tvrdí, že v zařízení v onen den nebyla. Gardnerová se hájí tím, že ohodnotila obecnou zkušenost s tímto podnikem, nikoli konkrétní den, píše Daily Mail.
Jako důkaz má žena nejen fotky své rodiny před restaurací, ale také výpis z bankovního účtu. Právníci hodnocení Gardnerové označili jako urážku na cti, které restauraci prý poškodilo. Podnik od ní bude žádat peníze za údajně ušlý zisk.