Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

KFC začalo prodávat nezvyklou kombinaci dvou oblíbených pochoutek. A internet se baví

KFC začalo prodávat nezvyklou kombinaci dvou oblíbených pochoutek. A internet se baví

KFC představilo nový druh speciální pizzy. Jak tomu u promo fotografií fastfoodů bývá, představa zákazníků byla ale nakonec trochu jiná než skutečnost. 

Hybrid pizzy a kuřete se zatím prý prodává podle The Independent pouze na Filipínách. Základ tvoří velký kuřecí filet ve tvaru srdce, na kterém je mozzarella, šunka, KFC omáčka a kousky ananasu. Protože jídlo kombinuje pizzu a kuře (anglicky chicken), dostalo jméno Chizza.

Velké očekávání milovníků smaženého se ale spíše nevyplnilo. Zákazníci umisťují na sociální sítě fotografie Chizzy tak, jak ji koupili. Je výrazně menší, než vypadá na obrázku. Navíc nemá ani tvar srdce, které je vidět jen na promo fotografiích. A celkový vzhled… nevypadá až tak lákavě.

Fastfoodová specialita by se měla prý prodávat i v Indii a dalších zemích. Chystají se i různé další příchutě. Reakce zákazníků na internetu se ale různí. Někteří specialitu opěvují, jiným vadí malé rozměry i nevzhledná forma.

Odlišnosti reality a jídla na oficiálních fotografiích si už lidé všimli i u dalších řetězců s rychlým občerstvením. Opakovaně tak stížnostmi bombardovali a bombardují facebookové stránky restaurací. McDonald’s, který nedávno oslavil 25 let od otevření první restaurace v Česku, se proto rozhodl ve videu prozradit svým zákazníkům, proč fotografie vypadají lépe než to, co dostanou u pokladny.

Při pořizování snímků asistují totiž i foodstylisti, kteří dokáží jídlo nazdobit tak, aby vypadalo co nejlíp. Zároveň porci upraví tak, aby na obrázku byly vidět všechny ingredience, ze kterých se jídlo skládá. Při focení to tedy vypadá tak, že všechny přísady jsou třeba jen v půlce sendviče, která je na fotografii vidět, a druhá půlka je prázdná.