Starbucks i Kellogg’s. Takto Trumpovi příznivci bojkotují “levicové” potraviny

Ondřej Fér

Přesně podle přísloví o hrubé záplatě na hrubém pytli se chovají příznivci prezidenta Donalda Trumpa. Bojkot výrobků firem, které k politice americké hlavy státu chovají sympatie, oplácejí stejnou mincí. Mezi “levicové” potraviny se tak dostala třeba káva ze Starbucks nebi kukuřičné lupínky Kellogg’s.

Konkrétně společnost Kellogg’s, jejíž lupínky mají na severoamerickém trhu pohodlnou pozici spotřební ikony, si nenávist Trumpových příznivců vykoledovaly už v roce 2016. Tehdy se vedení firmy rozhodlo stáhnout inzerci z “alternativně pravicového” webu Breitbart. Manažeři Kellogg’s tehdy uvedli, že nechtějí svou inzercí podporovat šíření hodnot, které “nejsou v souladu s filozofií společnosti.” Čtenáři Breitbartu, který mimochodem provozuje někdejší Trumpův hlavní stratég Steve Bannon, to vzali osobně a vyhlásili kukuřičným lupínkům obchodní válku. Výsledek? Kellogg’s dočasně spadly výdělky, společnost ale nikdy nekomentovala možnost, že by za to mohli rozzlobení čtenáři Breitbartu.

Jourová k dvojím potravinám: Není nic měkčího než slibovat legislativu, já navrhuji rychlé sankce

sinfin.digital