Jedna podstatná věc panu Babišovi v reklamě na EET chybí

Jana Bendová

Babišova vlajková loď – elektronická evidence tržeb – ve čtvrtek 1. prosince vyplouvá. Provází ji vztek těch nejmenších živnostníků, hrozba rušení malých hospod, zmatek v pravidlech, neprofesionalita ministerstva financí, jehož šéf pár dní před ostrým startem vyřkl památnou větu „Netušili jsme, kolik druhů podnikání u nás máme“.

Všimněme si tentokrát jedné drobné okolnosti. Ministerská reklama vykresluje celou věc jako báječný nápad – stát narovná podnikatelské prostředí a vybere od dosud podvádějících živnostníků navíc 18 miliard, které se dají využít pro naše blaho. Jedna věc v té reklamě na šťastné a spravedlivé zítřky chybí. Nejspíš záměrně.

Více se dočtete na webu Reflex.cz

sinfin.digital