Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Fotbalová Sparta vede ligu. Na sociálních sítích jasně drtí konkurenci

Fotbalová Sparta vede ligu. Na sociálních sítích jasně drtí konkurenci

V nejvyšší fotbalové soutěži se sice tým z Letné musí v současnosti spokojit se třetím místem, na sociálních sítích ovšem jednoznačně vede. V počtech fanoušků prvoligových klubů vede Sparta na Facebooku, Twitteru i Instagramu, druhé místo náleží Plzni, pomyslný bronz si z průzkumu odnesla Slavia.

Nejen, že Sparta na sociálních sítích vede, letenský klub dokonce před konkurencí vede o parník. Na Facebooku mají sparťanští fotbalisté 264.545 příznivců, což je počet, který nedají druhé dva celky ani dohromady. Druhá Viktoria Plzeň si připsala 91.906 fanoušků a Slavia Praha na třetím místě 76.783. Pokud by se ovšem průzkum týkal nejen prvoligových celků, museli by se Vršovičtí spokojit s bramborou, bronz by jim sebral Baník Ostrava, který má podporu 81.178 lidí.

Průzkum si nechala vypracovat společnost ePojisteni.cz, která je v letošním ročníku sponzorem nejvyšší fotbalové soutěže. „Chtěli jsme se podívat na zoubek online komunikaci jednotlivých klubů, které soutěží v 1. ePojisteni.cz lize, a také zjistit, kdo má v tomto směru naopak mezery. Potvrdilo se, že lídrem je u nás stále Sparta, jak ukázal už průzkum z roku 2013, kdy už měla 127 tisíc facebookových fanoušků,“ uvedl jeden ze zakladatelů společnosti ePojisteni.cz Dušan Šenkypl.

Zatímco i na Instagramu je Sparta se svými 41.600 příznivci vysoko nad součtem druhé Plzně a třetí Slavie, na Twitteru by jejích 20 tisíc sledujících konkurenti společnými silami dokázali překonat. Nesměla by ale být řeč o oficiálních twitterových účtech v anglickém jazyce. Tady hrají Letenští prim úplně nejvýrazněji. Proti jejich 7.649 sledujícím nemá tentokrát druhá Slavie s 201 fanoušky, ani třetí Plzeň s 92 statečnými žádnou šanci.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek