Google dramaticky mění homepage. Projede historii vašeho vyhledávání a poskládá podle ní zprávy

vkr

Užitečná pomůcka, nebo bezprecedentní zásah do soukromí? Až budoucnost ukáže, co z toho je novinka společnosti Google. Jedná se o vysoce personifikovaný seznam zpráv, který společnost začíná zobrazovat na stránkách svého vyhledavače. Zprávy se budou uživatelům zobrazovat podle toho, jaké věci dříve pomocí Googlu hledali, jaké klipy na server YouTube shlédli či kde se podle služby Google Maps nacházeli. 

Mapy, YouTube, Google kalendář a především historie vyhledávání na internetovém vyhledávači Google. Informace ze všech těchto služeb budou pečlivě analyzovány, aby společnost Google zjistila zájmy, záliby a koníčky svých uživatelů. Podle nich jim poté nabídne hyperpersonalizovaný obsah zpráv, který se bude zobrazovat pod stavovým vyhledávacím řádkem. Zatím počítá se zavedením této novinky u mobilních zařízení, později se však dostane i na počítače. „Ten seznam zpráv bude skutečně jen o vašich zájmech, nikoliv o tom, co zajímá vaše přátele,“ odmítá srovnání s podobným principem zobrazování zpráv na sociální síti Facebook Ben Gomez, provozní viceprezident Googlu.

sinfin.digital