Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Neotřelý reklamní tah. Burger King zavádí vlastní kryptoměnu a burgery zdarma pro čerstvě propuštěné

Neotřelý reklamní tah. Burger King zavádí vlastní kryptoměnu a burgery zdarma pro čerstvě propuštěné

Řetězec rychlého občerstvení Burger King si založil vlastní kryptoměnu. Jmenuje se WhopperCoin a zatím s ní půjde platit jen v Rusku. Jeden WhopperCoin získají zákazníci za každý utracený rubl při nákupu sandwiche Whopper. Po získání 1700 WhoperCoinů mohou kryptoměnu směnit za výše zmíněný hamburger. Na rozdíl od klasických věrnostních bodů se ale tento systém liší v tom, že s měnou je možno dále obchodovat.

Příští měsíc plánuje ruská pobočka amerického řetězce spuštění aplikace pro hlavní mobilní platformy, které zákazníkům umožní získané virtuální peníze prodávat nebo posílat přátelům.

Vzhledem k přesně stanovené hodnotě jeden WhopperCoin za jeden rubl se však nedá očekávat, že by se z originálního věrnostního programu opravdu stal prostředek pro seriózní investování, ačkoliv to společnost ve svém prohlášení tvrdí. Ze strany Burger Kingu se tak spíše jedná o zajímavý marketingový tah, kdy klasickému věrnostnímu programu, který je všude u konkurence běžný, dokázal nasadil atraktivní pozlátko virtuální měny.

Nejde ale o jediný originální tah Burger Kingu vstříc zákazníkům. Nedávno také síť restaurací zavedla hamburgery zdarma pro lidi, kteří byli propuštěni z práce. Při prokázání výpovědi dostane bývalý zaměstnanec od restaurace poukaz na jeden Whopper. K prokázání padáku stačí na svůj LinkedIn profil napsat : "I got fired. I want a free Whopper. #WhopperSeverance." V překladu tedy : "Dostal jsem vyhazov. Chci Whopper zdarma." Takto chce firma rozdat až 2500 hamburgerů. I tento krok jde díky nutnosti vyvěsit vzkaz zmiňující ikonický produkt řetězce na svůj profil, za reklamní tah.

 

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek