Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Prodeje deníků mediálního domu CNC v dubnu rostly

Prodeje deníků mediálního domu CNC v dubnu rostly

Prodej většiny titulů mediálního domu Czech News Center (CNC) se v dubnu zvýšil, uvedla tisková mluvčí společnosti Adéla Mikešová. Nejprodávanější český deník Blesk navýšil meziměsíční prodej na 214,3 tisíc výtisků.

Holešovický mediální dům vykázal v dubnu meziměsíční růst i u dalších svých titulů. Deník Sport dosáhnul v prodejích svého letošního maxima, tyto noviny si v dubnu koupilo 34540 lidí - tedy o pět procent více, než ve stejném období loňského roku.

„Dařilo se i nedělníkům - všechny si oproti březnu 2017 polepšily a u Nedělního Sportu a Nedělního Aha! jde o nejlepší výsledky v roce. Nedělní Blesk se svými dubnovými 130,3 tisíci prodanými kusy meziročně narostl o čtyři procenta,“ řekla Mikešová.

Týdeník Reflex, který stejně jako server INFO.CZ spadá do portfolia vydavatelství, si ve srovnání s minulým rokem udržuje dvouprocentní prodejní růst.

Mediální společnost CNC je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 milionu čtenářů tisku a více než 5 milionů návštěvníků internetu.

 

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek