Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Sociální síť Twitter spustí vlastní televizi. Vysílat bude nonstop

Sociální síť Twitter spustí vlastní televizi. Vysílat bude nonstop

Twiter plánuje spustit novou televizní stanici, která by pro sociální síť byla doplňkovou službou. Vysílat bude dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu, říká provozní a finanční ředitel Twitteru Anthony Noto pro server BuzzFeed. Nabízet má zpravodajství i zábavu.

Twitter, který v prvním letošním čtvrtletí odstreamoval 800 hodin obsahu, chce přejít na kontinuální vysílání. „Rozhodně budeme mít na Twitteru videoobsah ve formátu 24/7,“ říká Noto v rozhovoru pro BuzzFeed. Televizní stanice pojmenovaná Twitter TV či The Twitter Network by se měla zaměřovat na zpravodajství, sportovní přenosy a zábavní program.

Minulý rok Twitter streamoval například zápasy americké Národní fotbalové ligy (NFL), nicméně pro aktuální sezónu dalo vedení sportovní soutěže přednost exkluzivnímu partnerství se službou Amazon Prime. Kromě fotbalu Twitter v minulosti vysílal například předávání Oscarů či inauguraci prezidenta Trumpa.

Nepřetržité televizní vysílání by sociální síti mohlo pomoci v růstu, neméně podstatný je i možný finanční přínos. Streamování videa se totiž projevuje na množství tweetů a reklamní agentury sociálním sítím doslova trhají ruce za nákup 15 a 30 sekundových reklamních spotů, které divák nemá možnost přeskakovat.

Je dost možné, že Twitter TV by běžela v pozadí samotného rozhraní sociální sítě. „Pokud by vás tam obsah zaujal, tak byste se na něj mohli soustředit, v opačném případě by se jednalo jen o aplikaci na pozadí, na kterou byste nebyli plně koncentrováni. Sám to tak dělám,“ říká Noto.

Twitter se snaží přinášet nové služby mimo jiné i proto, že v poslední době jeho uživatelská základna stagnuje. Každý měsíc používá tuto sociální síť přibližně 300 milionů uživatelů.

Firma by navíc finanční vzpruhu potřebovala. Podle dnešní tiskové zprávy snížila čtvrtletní ztrátu na 61,6 milionu dolarů a oproti předpokladům roste počet nových uživatelů rychleji. Slabé výsledky Twitteru, který nikdy nebyl v zisku, ale otevírají spekulace o jeho budoucnosti. Společnost by mohla odkoupit jiná mediální firma, o čemž se na finančních trzích spekuluje od loňského roku. Mezi údajnými zájemci měly být firmy jako Salesforce.com a Walt Disney.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek