Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Aerolinky hasí následky skandálu. Poškozené matce se omluvily, stevard je mimo službu

720p480p360p240p

Aerolinky American Airlines se snaží zmírnit následky skandálu kolem hrubého chování jednoho ze svých stevardů. Pracovník společnosti udeřil pasažerku a jen náhodou nezasáhl i její dítě. Firma svého zaměstnance postavila mimo službu a ženě se omluvila.

„Velice se omlouváme za všechno, co jsme způsobili nejen této ženě ale i její rodině. Chování našeho zaměstnance zachycené na videu nijak nereflektuje trpělivost a empatii, tedy hodnoty, které jsou nezbytné pro péči o zákazníky,” vyjádřily se k incidentu aerolinie.

Dotyčného zaměstnance prozatím firma postavila mimo službu s tím, že záležitost vyšetřuje. Poškozená žena, kterou z letadla po potyčce vyvedli, od American Airlines dostala právo letět první třídou po zbytek její cesty.

Celá věc se odehrála na letu ze San Francisca do Dallasu. Upozornil na ní jiný z pasažérů, který konflikt natočil na video. Ten dodal, že vše začalo poté, co stevard ženě vyrazil z ruky její kočárek a udeřil jí a jen náhodou nezasáhl i její dítě.

American Airlines přitom nejsou jedinou leteckou společností, která v poslední době řeší následky nevhodného chování svého personálu vůči pasažérům. Do potíží se dostaly například i americké United Airlines.

I tady vše odstartovalo video, na němž vyděšeného vietnamsko-amerického lékaře Davida Daa násilím vyvlekli z letadla. Nahrávka se rychle rozšířila po sociálních sítích a způsobila pokles akcií, tržeb i důvěry v aerolinky.

 
Přejít na homepageVíce z kategorieZpět na začátek