V egyptské Hurgadě uvízlo kvůli poruše letadla společnosti Travel Service několik desítek klientů cestovní kanceláře Fischer. Odlétat měli v sobotu odpoledne, v neděli v poledne však stále byli v egyptském hotelu. Někteří z nich si stěžují na špatnou komunikaci ze strany cestovní kanceláře Fischer. Její mluvčí Jan Bezděk ČTK problém potvrdil, řeší ho ale podle něho společnost Travel Service. Letecký dopravce poslal v noci do Hurgady tým techniků, kteří pracují na opravě.
Letadlo mělo z Hurgady odlétat v sobotu ve 14:35 do Bratislavy. „Po prvním hlášení závady jsme seděli v letadle asi tři hodiny, než přišli technici. Poté letadlo odrolovalo, ale závada se ohlásila zase. Byli jsme proto vpuštěni zpět do letištní haly, dostali jsme pití a kousek bábovky,“ řekl ČTK jeden z turistů Jiří Polášek. Znovu se lidé do letadla prý dostali až večer, ale problém se objevil opět a tak byli po půlnoci odvezeni do hotelu.