„Vím, jak na to,“ tvrdí Fischer. Oficiálně dnes zahájil svoji prezidentskou kampaň

ČTK

abe

Prezidentský kandidát Pavel Fischer plánuje investovat do kampaně mezi deseti až 15 miliony korun. Voliče plánuje oslovit i vylepením billboardů, ústředním heslem kampaně bude „Vím, jak na to". Bývalý velvyslanec ve Francii či spolupracovník Václava Havla to řekl na dnešní tiskové konferenci, kde oznámil ostrý start kampaně.

Fischer řekl, že se rozhodl kandidovat, protože situace v Česku i ve světě vyžaduje, aby lidé, kteří jsou na vrcholu sil, se zapojili a přiložili ruku k dílu. Jako prezident by chtěl využít svých zkušeností z diplomacie nebo Pražského hradu, kde působil za Havla. O jeho kompetenci má voliče ujistit slogan „Vím, jak na to". „Patnáct let jsem měl nejvyšší bezpečnostní prověrky, osm let jsem pracoval na Hradě, znám všechny potřebné procesy a mechanismy," poznamenal.

Češi mohou do Evropského parlamentu volit, i když nebudou doma. V zahraničí to ale tentokrát nelze

sinfin.digital