ČSSD ladí kampaň. Zapomeňte stranickou značku, vsaďte na Zaorálka, radí slovenský stratég

lup

Úzké vedení sociálních demokratů chce dnes dát zelenou citelné změně dosud neviditelné kampaně před sněmovními volbami. V Lidovém domě by se mělo zabývat strategií a seznámit s ní má krajské volební lídry. Ve čtvrtek ČSSD oznámila změnu volebního stratéga, místopředsedu ČSSD Jana Birkeho nahradil Robert Žanony, který se mimo jiné podílel na vítězstvích premiéra Roberta Fica (Směr-SD) na Slovensku a který teď má být hlavním strůjcem změn.

Volební lídr sociálních demokratů Lubomír Zaorálek si od Žanonyho slibuje rychlou změnu dynamiky kampaně, nelíbilo se mu například zastaralé stranické logo. Celkově strana nejspíš hodlá vsadit na odklon od důrazu na stranickou identitu a značku a větší důraz na individuální tváře, konkrétně na svého volebního lídra Zaorálka, který nedávno nahradil v této roli nevýrazného Bohuslava Sobotku.

Zeman má dalšího vyzyvatele. O Hrad bude bojovat bývalý šéf Škody Auto Kulhánek

sinfin.digital