Češi jsou „víkendové hlavy“. V pátek jich na silnicích zemře nejvíc, automobilka to chce změnit

vkr

Suverénně nejnebezpečnějším dnem na českých silnicích jsou pátky, vyplývá z aktuálních statistik dopravních policistů. Právě na konci pracovního týdne mnohé řidiče postihne takzvaný syndrom víkendové hlavy a ti bourají častěji než během ostatních dní v týdnu. Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila novou kampaň Bezpečný pátek, která to má změnit. Cílí především na malé děti, rodiny i seniory. 

Slovní spojení „Černý pátek“ by namísto svého původu u burzovního propadu klidně mohl vzniknout na českých silnicích. Právě v závěru pracovního týdne se totiž v Česku odehraje suverénně nejvíc dopravních nehod a zároveň na silnicích zemře nejvíc lidí. Řidiči jsou totiž myšlenkami již často na víkendu a nevěnují se stoprocentně řízení, míní policie. Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto chce novou kampaní Bezpečný pátek nelichotivé policejní statistiky přepsat. 

Škoda Auto prochází transformací, z digitalizace bude brzy plynout až čtvrtina tržeb, říká CDO Wehner

sinfin.digital