Společnost DAF Trucks N.V. se během devadesáti let vypracovala na jednoho z nejvýznamnějších světových výrobců nákladních vozidel. Historie společnosti se začala psát 1. dubna roku 1928, když si nizozemský inženýr Hub van Doorne založil v Eindhovenu malou dílnu.
Hub van Doorne si svoji eindhovenskou dílnu otevřel v jedné z budov pivovaru Coolen. Zpočátku prováděl drobné svářečské a kovářské práce pro město, výrobce osvětlení a rádií Philips a další firmy.
V průběhu hospodářské krize se Hub van Doorne spolu svým bratrem Wimem rozhodli expandovat. V roce 1932 začali vyrábět přívěsy a změnili si název na Van Doorne’s Aanhangwagen Fabriek (Van Doornova továrna na návěsy), zkráceně DAF.
V roce 1949 sjelo z montážní linky první nákladní vozidlo DAF a společnost se přejmenovala na Van Doorne’s Automobiel Fabriek. O rok později vyrostla první specializovaná továrna na nákladní vozidla a začala výroba tří-, pěti- a šestitunových podvozků.
Vedle vývoje a výroby užitkových vozidel se DAF v padesátých letech zaměřil i na osobní automobily a výsledkem byla linie modelů, na jejímž počátku stál ve druhé polovině padesátých let představený malý čtyřmístný vůz.
DAF 600
DAF uvolnil první informace o svém osobním automobilu koncem roku 1957 a veřejnosti jej poprvé představil v únoru roku 1958 na autosalonu v Amsterodamu, ale výroba se rozběhla až v roce následujícím.
Dvoudveřový automobil s rozvorem náprav 2050 mm, celkovou délkou 3610 mm, šířkou 1440 mm a výškou 1380 mm zákazníky zaujal svým designem, technikou, výkony i cenou a DAF získal čtyři tisíce objednávek.