Zkušební jízda netřeba. Čím dál víc Čechů si chce koupit auto přes internet, ukázal průzkum

vkr

Čím dál více Čechů si chce své příští auto pořídit nákupem přes internet, tvrdí unikátní průzkum poradenské společnosti EY. Tímto způsobem si chce svůj další vůz pořídit osm procent řidičů, o 400 procent více, než kolik by tuto formu nákupu využilo před dvěma lety. „Automobily se pro české řidiče stále více stávají spotřebním zbožím,“ komentuje trend pro INFO.CZ Petr Knap, odborník na automobilový průmysl a partner poradenské společnosti EY. čím více se budeme přibližovat k době elektromobilů, tím větší mentální krok k vozům jako spotřebnímu zboží budeme dělat.“

Březnový průzkum společnosti EY mezi českými řidiči ukazuje, že se pophled řidičů  na automobily postupně mění. Zatímco dříve bylo jejich vlastnictví záležitostí prestiže a sociálního statusu, dnes stále více lidí využívá automobil jen jako službu. Češi chtějí automobilem zejména jezdit, nepotřebují jej vlastnit, podotýká výzkum společnosti EY.

sinfin.digital