British American Tobacco v Česku představilo glo nano, to vzniklo i díky připomínkám kuřáků

vkr

Společnost British American Tobacco rok po vstupu na český trh se zařízením na zahřívání tabáku glo představila další generaci tohoto výrobku. Modernizované zařízení, které vzniklo na základě připomínek samotných kuřáků, má název glo nano a díky minimalistickému designu má uživatelům přinášet především větší komfort při používání. V Česku se zatím prodalo přes 60 tisíc zařízení glo. 

Téměř přesně rok po vstupu BAT na český trh se zařízením na zahřívaný tabák glo výrobce opět inovuje. Minulý týden v Praze představil novou generaci přístroje, které má být menší, lehčí a uživatelsky přívětivější. 

Takzvané glo nano, zařízení z kategorie tabákových výrobků se sníženým rizikem, přišlo oproti tradiční verzi zařízení s razantní proměnou designu, snížením velikosti a hmotnosti. Nové jsou i barvy, ve kterých je zařízení k sehnání – BAT je nabízí v českých národních barvách – červené, modré a bílé. Z hlediska používání zařízení se nic zásadního nemění, doba nahřívání tabákových náplní zůstává stejná v délce 40 vteřin a při plném dobití lze spotřebovat až osm tabákových náplní neo.

Průmysl 4.0: Není to náhrada zaměstnanců roboty, ale uvolnění kreativity, tvrdí Gabriel

sinfin.digital