Černý trh s lihovinami se nikdy nevymýtí, říká šéf Palírny u Zeleného stromu

Dušan Kütner

Barbora Pánková

Nynější Palírna U Zeleného stromu se koupí konkurenční firmy před sedmi lety stala jasnou dvojkou na tuzemském trhu. Pozice na něm se nicméně mohou rychle změnit. „Trh se integruje. V tuhle chvíli jsou ale ceny poměrně vysoko. Nevíme však, co se stane za dva za tři roky,“ říká šéf společnosti Pavel Kadlec.

Nedávno jste se přejmenovali a ze značky Granette & Starorežná Prostějov je nyní Palírna U Zeleného stromu. Původní jméno byla celkem známá značka. Proč jste ke změně přistoupili?

Starorežnou Prostějov jsme koupili v roce 2010. Už tenkrát měla firma v podtitulu jméno Palírna U Zeleného stromu. Připadá nám naprosto správné a logické vrátit se ke kořenům, k podstatě celé palírny. To byl stěžejní důvod, proč jsme se přejmenovali.

Kolik vás to bude stát? To není tak jednoduchá věc přejmenovat firmu a změnit loga.

Chystáme k tomu kampaň a teprve připravujeme rozpočet, takže přesnou částku nevíme. Budou to desítky milionů korun. Ale myslíme si, že se nám to do budoucna určitě vyplatí.

sinfin.digital