Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Reklama za pár peněz, propagace na dlouhé měsíce

Reklama za pár peněz, propagace na dlouhé měsíce

Neutrácejte zbytečně za propagaci, která nefunguje. Spolehněte se na reklamní předměty vyzdobené vaším logem. Když se budete řídit následujícími radami, zapíšete se do myslí zákazníků – stávajících i těch potenciálních – nesmazatelným způsobem.

O 99 % nižší náklady na propagaci

Reklamní předměty mají před ostatními způsoby propagace velký náskok. A to z mnoha důvodů. Tak například náklady na oslovení jednoho potenciálního zákazníka pomocí reklamní propisky jsou o 99 % nižší než pomocí inzerce v tisku. A také proto, že si lidé reklamní předmět s brandingem ponechají průměrně 8 měsíců. Nechtěné reklamní předměty však málokdy skončí v koši. Některé zůstanou původním majitelům ležet doma, ale průměrně 57 % z nich putuje k někomu dalšímu - členům rodiny, kolegům z práce či přátelům. Tím se vaše značka neustále připomíná a cestuje dál do světa. Vše za jediný náklad.

Dobře vybraný předmět = úspěšná propagace

Aby reklamní předmět s brandingem dobře a hlavně dlouho fungoval, musejí pro něj mít obdarovaní praktické využití. Příkladem mohou být powerbanky – záložní zdroje energie pro mobilní zařízení. Dárky také vybírejte s ohledem na charakter akce a především podle lidí, kterým budete předměty rozdávat. Správný výběr předmětu je klíčový pro úspěch celé propagační akce. Naštěstí máte k dispozici tým profesionálů ze společnosti iNETPrint.cz, kteří vám kdykoli kvalifikovaně poradí s výběrem produktu a doporučí také vhodnou technologii brandingu.

Zapamatuje si vás až 94 % lidí

Znáte ten pocit, kdy se vám nějaká reklama z rádia nebo televize zasekne v hlavě – ať už její melodie nebo nějaké útržky samotného spotu – a vy se jí pak nemůžete zbavit? Tak stejně úspěšně, ale méně otravně, se do hlav zapíše také reklamní předmět s logem. Čím častěji budou lidé s vaším logem v kontaktu, tím hlouběji do paměti se jim vryje. A ve správný moment se z ní zase vynoří a vy máte o obchod postaráno. 81–94 % lidí si totiž zapamatuje značku firmy, od které obdrželi reklamní dárek.

3x oblíbenější než reklama na internetu

Zajímavé či praktické reklamní dárky s potiskem si lidé navzájem půjčují a tím pádem může jedna vaše potištěná propiska „promlouvat“ třeba i k desítce případných zákazníků. Zároveň platí, že reklamní předměty jsou mezi lidmi nejoblíbenějším druhem reklamy, mnohdy dokonce vyhledávaným. Lidé mají reklamní předměty téměř 3x raději než bannery, videa a další formy internetové reklamy. Můžete se tak v klidu pustit i do masovější propagační akce. A nejlepší místo, kde s ní začít, je na iNETPrint.cz. Po celý říjen totiž dostanete dárek k úplně každé objednávce, například tablet iPad, čtečku Kindle a další.

 

 

„Prostě končíš!" Jak Babiš zachází se svými lidmi. Komentář Markéty Žižkové

Už za pár hodin bude jasno o tom, jaké složení vlády si představuje designovaný premiér Andrej Babiš. Události, které k tomuto rozzuzlení vedou, zatím nepřinesly žádné velké překvapení. Už delší dobu se spekulovalo o tom, že ministerské křeslo opustí šéfka resortu obrany Karla Šlechtová nebo ministr průmyslu Tomáš Hüner. Příznačný je ovšem způsob, kterým se o svém konci dozvěděli.

Šéfovi hnutí ANO se daří až do poslední chvíle tajit jména ministrů za ANO. Ví je Hrad a pak zřejmě několik Babišových nejbližších. K jejich zveřejnění vyzývali designovaného premiéra i sociální demokraté (kteří by jako koaliční partneři alespoň občas něco rádi věděli), na veřejnost se ale nedostala. Jak opakují členové hnutí stále dokola, své záležitosti si strana umí řešit za zavřenými dveřmi. Prostor pro úniky je minimální. Už kvůli tomu, že sami členové „této firmy“ toho ví jen pomálu a spoléhají na svého šéfa.

Link

Páteční ráno přitom opět ukázalo, jak Babiš ke svým lidem přistupuje. O svém konci v čele resortů se „nechtění“ ministři dozvěděli až dnes. Během telefonátu. A bez vysvětlení. Alespoň tak to popsala médiím Šlechtová. Telefon jí zazvonil v sedm ráno před zasedáním vlády.

4987065:article:true:true:true

O důvodech, proč už s ní Babiš není spokojený, se napsalo mnoho. Osobně jí ale prý nic nevysvětlil. „Pan předseda nic nezdůvodňuje. Prostě mi řekl, že nebudu součástí nového návrhu vlády,“ komentovala to pro média smířeně končící ministryně.

Dnes ráno se Babišovo rozhodnutí dozvěděl i šéf resortu průmyslu a obchodu. Právě okolo Hünera, potažmo obsazení významného ministerstva vedl Babiš se Zemanem spor. Už nyní – ač neznáme přesné jméno nového ministra – panují obavy z toho, jakým směrem Česko povede v důležitých rozhodnutích, jako je dostavba jaderných elektráren.

Link

Kdy se tento člověk i další „nováčci“ o své nominaci od Babiše dozvěděli, je otázka. Také jim zazvonil telefon dnes ráno?

Faktem přitom je, že i ministři, kteří odchází o „své vůli“ a rozhodnutí oznámili už před časem, to nelíčí zrovna v optimistických barvách. Ministr spravedlnosti v demisi Robert Pelikán pochopil, že se znelíbil Zemanovi mimo jiné tím, že vydal hackera Jevgenije Nikulina do Spojených států. Kritizuje i poměry v ANO a tvrdí, že jeho názory se od směřování hnutí liší. Jeho odchod z resortu v posledních dnech působí tiše. Příliš nekomunikuje. Nevyjadřuje se ani k otázkám na resort. Nejvíce by se jeho kroky daly přirovnat k vytracení, kdy za sebou jen potichu zavře dveře.

Končící ministr zahraničí Martin Stropnický si zas po letech uvědomil, že politika je vlastně špinavá hra, na kterou nemá nervy.

Link

Když se podíváme na chvilku mimo vládu – třeba na pražský magistrát – tak uvidíme Adrianu Krnáčovou, která se rozčiluje, že ji obklopuje parta neschopných lidí. Zároveň je ale jasné, že k jejímu konci vedlo i to, že ztratila Babišovu podporu.

5017080:article:true:true:true

Zpátky ke kabinetu: už v pátek večer by mělo být jasno v tom, kdo za ANO získá místo v pověstném vládním autobusu. Jedno je ale jisté už teď. Každý jmenovaný bude muset počítat s tím, že přes přátelskou atmosféru na PR fotkách hnutí, ho může kdykoliv potkat krátký telefonát: „Končíš a není ti nic do toho proč“. A to i firemní šéfové svým podřízeným vyjadřují větší porci úcty.

32744