Tajemství úspěšné propagace odhaleno: Reklamní předměty si 81 % lidí ponechá i 8 měsíců | info.cz

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv
do vaší e-mailové schránky

Newsletter
Přihlásit se k odběru

Tajemství úspěšné propagace odhaleno: Reklamní předměty si 81 % lidí ponechá i 8 měsíců

720p360p

Neutrácejte zbytečně za propagaci, která nefunguje. Spolehněte se na reklamní předměty vyzdobené vaším logem. Když se budete řídit následujícími radami, zapíšete se do myslí zákazníků – stávajících i těch potenciálních – nesmazatelným způsobem.

Nižší náklady na propagaci

Reklamní předměty mají před ostatními způsoby propagace velký náskok. A to z mnoha důvodů. Tak například náklady na oslovení jednoho potenciálního zákazníka pomocí reklamní propisky jsou nižší než pomocí inzerce v tisku. A také proto, že si až 81 % lidí ponechá reklamní předmět průměrně po dobu 8 měsíců. Nechtěné reklamní předměty však málokdy skončí v koši. Některé zůstanou původním majitelům ležet doma, ale 57 % nechtěných reklamních předmětů putuje k někomu dalšímu - členům rodiny, kolegům z práce či přátelům. Tím se vaše značka neustále připomíná a cestuje dál do světa. Vše za jediný náklad.

Dobře vybraný předmět = úspěšná propagace

Aby reklamní předmět s brandingem dobře a hlavně dlouho fungoval, musejí pro něj mít obdarovaní praktické využití. Příkladem mohou být powerbanky – záložní zdroje energie pro mobilní zařízení. Dárky také vybírejte s ohledem na charakter akce a především podle lidí, kterým budete předměty rozdávat. Správný výběr předmětu je klíčový pro úspěch celé propagační akce. Naštěstí máte k dispozici tým profesionálů ze společnosti iNETPrint.cz, kteří vám kdykoli kvalifikovaně poradí s výběrem produktu a doporučí také vhodnou technologii brandingu.

Zapamatuje si vás až 75 % lidí

Znáte ten pocit, kdy se vám nějaká reklama z rádia nebo televize zasekne v hlavě – ať už její melodie nebo nějaké útržky samotného spotu – a vy se jí pak nemůžete zbavit? Tak stejně úspěšně, ale méně otravně, se do hlav zapíše také reklamní předmět s logem. Čím častěji budou lidé s vaším logem v kontaktu, tím hlouběji do paměti se jim vryje. A ve správný moment se z ní zase vynoří a vy máte o obchod postaráno. Až 75 % lidí si totiž zapamatuje značku firmy, od které obdrželi reklamní dárek.

3x oblíbenější než reklama na internetu

Zajímavé či praktické reklamní dárky s potiskem si lidé navzájem půjčují a tím pádem může jedna vaše potištěná propiska „promlouvat“ třeba i k desítce případných zákazníků. Zároveň platí, že reklamní předměty jsou mezi lidmi nejoblíbenějším druhem reklamy, mnohdy dokonce vyhledávaným. Lidé mají reklamní předměty téměř 3x raději než bannery, videa a další formy internetové reklamy. Můžete se tak v klidu pustit i do masovější propagační akce. A nejlepší místo, kde s ní začít, je na iNETPrint.cz.

 

 

Volby 2018

Senátní volby 2018

Termín senátních voleb Kandidáti do Senátu Voličský průkaz

Komunální volby 2018

Termín komunálních voleb Jak volit do zastupitelstva

V rámci voleb do Senátu není třeba volební lístek nijak upravovat, stačí lístek s vybraným kandidátem vložit do příslušné obálky a vhodit do volební urny. Volby do zastupitelstev fungují jinak, je možné udílet preferenční hlasy. Všechny kandidující subjekty jsou na jednom velkém hlasovacím lístku.

Základní shrnutí informací pro VOLBY 2018 -  Senátní i komunální >>>

Čekají nás teploty nad 40 stupňů, oteplování nejde zastavit, varuje klimatolog z Matfyzu

Vlna veder, která zasáhla v posledních dnech Českou republiku, je důkazem, že klimatická změna dorazila i k nám. Peter Huszár z Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy tvrdí, že oteplování lze zastavit jen drastickým snížením emisí. I kdyby se to ale podařilo, nepůjde to hned. Huszár zároveň předpovídá, že pokud nastavený trend bude pokračovat, budeme se stále častěji setkávat s extrémními projevy počasí, a teploty nad 40 stupňů už ani v Česku nebudou výjimkou. Jak nebezpečné je sucho? Proč je ve střední Evropě aktuálně takové vedro? A proč mají lidé dojem, že přicházíme o jaro a podzim? Podívejte se na rozhovor.