Televizní reklama zůstává nejsilnější. Loni na ni padlo 53 miliard

ČTK

lup

Výdaje do televizní reklamy loni vzrostly o desetinu na 53,1 miliardy korun v ceníkových cenách. Televize tak zůstala nejsilnějším mediatypem. Celková hodnota reklamního trhu přesáhla v minulém roce 100 miliard Kč. Vyplývá to z monitoringu Nielsen Admosphere.

"Zdaleka největší část tuzemských reklamních investic je stále alokována do televize. V ceníkových cenách se loni v tomto mediatypu proinzerovalo více než 50 miliard korun. Televize si navíc udržela velmi slušné tempo růstu, na kterém se podílelo jak opětovné zdražení cen reklamy, tak i další navýšení počtu odvysílaných reklamních sdělení," uvedl Tomáš Hynčica z Nielsen Admosphere.

EXKLUZIVNĚ: Historik Kovář není plagiátor, vyplývá z posudků významných profesorů

sinfin.digital