AXA – po desáté v řadě globální značkou číslo jedna mezi pojišťovnami

Prezentace klienta

Skupina AXA se v žebříčku nejlepších globálních značek Interbrand, vydaném minulý týden, umístila desátý rok v řadě jako nejlepší značka z oboru pojišťovnictví.

AXA je za posledních 10 let nejcennější pojišťovnickou značkou na světě. Potvrdila to společnost Interbrand v aktuálním vydání výročního žebříčku 100 nejúspěšnějších světových značek „Best Global Brands Report 2018“.

„Za tímto výsledkem stojí především profesionalita a nasazení našich lidí, zaměstnanců a vlastní obchodní služby, ale i našich externích partnerů. Ty se ve spojení s kvalitou nabízených služeb a produktů promítají do spokojenosti a retence našich klientů,“ komentoval toto skvělé umístění v žebříčku Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA ČR a Slovensko.

Další rozvoj díky technologickým inovacím

To, že je AXA dlouhodobě nejlepší značkou mezi pojišťovnami, je pro ni podle Roberta Gauciho velkým závazkem. Podle jeho slov bude celá skupina i nadále usilovat o to, aby byla pro své klienty skutečným partnerem při řešení různých životních situací. „Díky inovacím a technologiím se můžeme klientům ještě více přiblížit a společně vytvářet nová řešení. Taková, která jim usnadní každodenní situace, se kterými se potkávají, a umožní jim žít lepší život,“ dodal Robert Gauci.

Svět se velmi rychle mění, a proto vzniká poptávka po úplně nových druzích pojištění. Skupina AXA tak má například už nyní možnost nabízet pojištění i klientům, kteří dříve byli nepojistitelní. Zároveň spolupracuje s celou řadou insurtech společností, díky nimž získává nový pohled na svůj obor.

Globální pojišťovací partner FC Liverpool

To není jediná příznivá zprávu pro skupinu AXA, která letos oznámila výtečné pololetní výsledky na českém i slovenském trhu, na nichž plánuje další investice do rozvoje svého podnikání i značky samotné.

Skupina AXA uzavřela globální partnerství se světovou fotbalovou ikonou – slavným anglickým klubem Liverpool FC, které zahrnuje jak mužské, tak ženské týmy. AXA se po následující čtyři roky stane oficiálním globálním pojistným partnerem Liverpool FC.

„You’ll Never Walk Alone“

AXA a Liverpool skvěle hodí. Oba jsou lídry na svém hřišti a i Liverpool značkou, která vzkvétá díky silnému smyslu pro komunitu a důvěru v sebe sama. Hymnou fotbalistů i fanoušku Liverpool FC je slavná píseň You never walk alone – Nikdy nepůjdeš sám. Motto anglického fotbalového klubu je plně v souladu s naším dlouhodobým závazkem a cílem, přiblížit se životním potřebám našich klientů.

sinfin.digital