Články odjinud

Češi nejvíce věří informacím z rozhlasu, nejméně sociálním sítím

Češi nejvíce věří informacím z rozhlasu, nejméně sociálním sítím

Češi nejvíc věří informacím v rádiích, nejméně pak sociálním sítím. Zatímco rozhlasovým informacím věří 73 procent lidí, informacím na sociálních sítích 43 procent. Vyplývá to z letošního průzkumu Ami Digital Index mezi uživateli internetu. Výsledky průzkum dnes autoři představili na tiskové konferenci.

Klasickým webům věří 68 procent Čechů a televizním zprávám 62 procent lidí. Informacím v tisku věří 60 procent lidí. Největší důvěru mezi všemi médii má veřejnoprávní Česká televize, které důvěřuje 74 procent uživatelů.

Sociální sítě přitom jako zdroj informací využívá 83 procent Čechů a je to třetí nejčastější způsob jejich využití po kontaktu s přáteli (89 procent) a zábavě (85 procent).

Na sociální sítě přistupuje 68 procent lidí vždy nebo většinou z mobilního telefonu, 57 procent z notebooku a 38 procent z PC.

Společnost AMI Digital vznikla v roce 2009 jako součást komunikační skupiny AMI Communications Group SE. Zaměřujeme se na online komunikaci a prostředí internetu a sociálních sítí. Průzkum uskutečnila ve spolupráci s s agenturou STEM/MARK.

 
Přejít na homepageVíce z kategorie

Články odjinud