Kdo v Česku utrácí poslední rok nejvíc za politickou reklamu na Facebooku? Babiš je až čtvrtý

Přestože se může zdát, že hegemonem české části Facebooku je – co se týče politických reklam – premiér Andrej Babiš a jeho hnutí ANO, rozhodně tomu tak není v případě vydaných částek. Marketingový tým za poslední rok zaplatil za reklamu na největší sociální síti světa zhruba 1,3 milionu korun, což ho řadí až na čtvrté místo, ukazují data Facebooku

Celkovým vítězem v utrácení za politickou reklamu na Facebooku je za poslední rok poněkud paradoxně Babišův koaliční partner – ČSSD. Stranu Jana Hamáčka stálo promování jednotlivých příspěvků za poslední rok zhruba 1,7 milionu korun. V tomto případě tak opět platí úměra, že volební preference se rozhodně neodvíjí od výše marketingových rozpočtů na sociálních sítích.

Ostrý spor o Šumavu utichá. Začal platit stěžejní dokument, na který park čekal čtvrtstoletí

sinfin.digital