České technologické firmy a call centra spouštějí novou informační telefonickou linku ke koronaviru. Té Český telekomunikační úřad přidělil speciální čtyřmístné číslo 1212, po otestování bude linka v řádu hodin spuštěna, uvedl v neděli Ekonomický deník.
Za nově vzniklou telefonickou linkou, která má ulevit především univerzální „stodvanáctce“, stojí podnikatelé Jan Barta a Dušan Šenkypl, k nimž se spontánně přidaly i další technologické firmy a call centra. „Na tomto projektu participuje velké množství firem a jednotlivců – alespoň některé zmiňuji – Martin May (Bindworks), Zdeněk Matoušek, Honza Slavik, Mluvii (dodává platformu),“ cituje Ekonomický deník Jana Bartu.
V souvislosti s #koronavirem zřízena nová bezplatná celostátní informační linka 1212 (ve zkušebním provozu).155 a 112 volejte jen v případě ohrožení života a zdraví. Více na https://t.co/2wu3vyAzMi, nebo v nové interaktivní kartě, na kterou jsme avizovali v předchozím tweetu.
— Záchranka (@Zachranka_App) March 15, 2020