Tesco pobouřilo vánoční reklamou s muslimy. Ozývají se i oni sami

niž

Závěr roku je tradičně ve znamení reklamní bitvy všech možných prodejců, kteří s ostatními soutěží o zákazníky. Jedním z velkých hráčů je společnost Tesco. Ta v Británii vyslala do světa vánoční spot, ve kterém 14 různých rodin slaví Vánoce. Tesco do reklamy zakomponovalo i muslimskou rodinu, což mnoho lidí na sociálních sítích pobouřilo. Ovšem údiv zaznívá i od muslimů. Své důvody v textu pro The Independent shrnula Nafisa Bakkarová.

Zkušenost s tím mají i Češi – stačí vzpomenout modela černošské pleti nebo vymazané kříže z řeckých kostelů. Tentokrát budí snaha o vyrovnanost přehnané pozdvižení ve Velké Británii, kde řetězec Tesco do vánočního klipu zahrnul slavící muslimskou rodinu. Společnost prý chtěla Británii zobrazit v celé její rozmanitosti, a tak ve spotu vsadila na multikulturalismus a zařadila hned 14 různých rodin.

SPD lhát nebude, myslel jsem ostatní, říká autor Okamurovy analýzy. Vztahy s Hrdličkou popírá

sinfin.digital