Vyhněte se hororovým zážitkům z dovolené: Hledejte nezávislé recenze

Prezentace klienta

Přijeli jste do hotelu. Příjezdová cesta připomínala tankodrom. Otevřeli jste dveře pokoje a do nosu vás praštil zápach odpadu z koupelny. Pokoj byl menší, než se zdál, kuchyně otřesná. Tohle nikde na webu nepsali. Jak se příště při rezervaci hotelu či penzionu nespálit? Věnujte pozornost webovým stránkám zařízení a informace si ověřujte pomocí nezávislých recenzí. Pokud má ubytovatel problém s čistotou pokojů nebo s kuchyní, můžete si být jistí, že to hosté okomentují.

Říkalo se, že spokojený zákazník svou zkušenost řekne třem přátelům. Nespokojený se svěří deseti i dvaceti známým. Internet toto rčení posunul o několik řádů. Díky sociálním sítím i specializovaným portálům dnes své osobní zkušenosti sdílíme s tisíci dalšími uživateli. Hodnotíme vše, co se dá, shlédnutý film na ČSFD, novou pračku na Heurece nebo právě navštívený hotel na Hotel.cz.

Největší český rezervační portál Hotel.cz potvrzuje. Od roku 2010 v tuzemsku raketově roste počet rezervací. Češi si minulý rok na Hotel.cz objednali téměř 2,5 krát více pobytů, než na začátku desetiletí. Počet udělených recenzí však vzrostl ještě více – téměř 3,5 krát „Lidé rádi hodnotí a podle recenzí ostatních se rozhodují. Pobyt na našem portálu ohodnotí třetina hostů,“ uvádí Milan Petr, manažer portálu.

....
sinfin.digital