MI6 spouští svou první televizní reklamu. Má do služby přilákat více žen

ČTK

nek

Britská rozvědka MI6 spustila svou první televizní reklamu. Zaměřená je na ženy a jejím cílem je rozbít machistický obrázek této tajné služby, píšou britská média. MI6 v reklamě naznačuje, že stojí o kandidátky s takzvanými měkkými dovednostmi, například emoční inteligencí a kreativitou.

V reklamě, která se odehrává v mořském světě, vystupuje dítě a jeho matka. K dítěti se blíží žralok. Dítě v úleku ustupuje, než si v náruči maminky s úsměvem uvědomí, že predátor je za sklem. Průvodní hlas k tomu říká, že „nejde o to zachovat si v nádrži se žraloky chladnou hlavu, ale zachytit tiché signály, chápat ostatní a pomoci jim vnímat věci jinak“.

Dusno na Blízkém východě: Izraelská armáda sestřelila několik granátů vypálených z Gazy

sinfin.digital